Recenzie produs: Crema de protectie solara pentru fata SPF 30 OlivAloe

15:18



Nume produs: Crema de protectie solara pentru fata SPF 30 OlivAloe

Il gasim la: Aoliv

Costa: 70.99 lei (75ml)

Descriere oficiala: “Cremă ușoară și hidratantă, pentru protejarea corectă și eficientă a pielii feței contra radiațiilor ultraviolete de tip UVA și UVB. Textura cremoasă și filtrul de protecție SPF 30 au grijă ca tenul tău să nu sufere arsuri solare și să-și păstreze intactă structura și frumusețea. Crema are extracte protectoare și calmante de Aloe vera, ceai verde și vitamine, nu lasă urme grase și se absoarbe ușor în piele. Crema de protecția solară pentru față OlivAloe se folosește indiferent de anotimp sau de condițiile meteo filtrul SPF 30 fiind o barieră puternică împotriva radiațiilor care îmbătrânesc tenul, lasă în urmă pete inestetice de culoare și o textură aspră datorată deshidratării profunde. “

Utilizare: Se aplică în strat subțire la nivelul pielii și se masează ușor până la absorbția completă.

Compozitie (tot oficiala): Ulei de măsline organic, Aloe vera, vitamina E, extract de ceai verde, acid hialuronic.

Am fost contactata de echipa de la Aoliv si mi s-a propus sa testez cateva dintre produsele pe care le ofera in magazinul lor online. Am ales crema de protectie solara pentru ca, pe perioada verii, indiferent de cat sunt de atasata de produsele home made, am nevoie de o crema de protectie solara care sa fie eficienta si accesibila. Un produs cosmetic pe care sa il folosesc cu incredere si care sa nu imi irite pielea.

Cred cu tarie ca expunerea moderata la soare e benefica si ca nu trebuie nici sa ne ferim de el si nici sa ne ungem tot timpul din cap si pana in picioare cu creme de protectie cu SPF urias. Acest tip de comportament duce la deficit de vitamina D, o vitamina esentiala pentru corpul uman, o vitamina produsa de piele dupa expunerea la soare.

Deficienta de vitamina D produce, pe termen lung, probleme mult mai grave de sanatate decat o expunere moderata la soare. Din aceste motive, daca nu intentionez sa stau foarte mult timp in soare, nu folosesc creme de protectie solara pentru corp.

Cand vine vorba de fata, e altceva. Prefer sa produc vitamina D cu alte zone de piele si sa imi protejez tenul.

Am incercat multe retete de crema de protectie solara home made, insa nu am gasit nicio formula care sa fie si eficienta si sa nu arate ca un strat de var pe fata. De aceea, de ceva timp am facut un compromis si am inceput sa folosesc creme de protectie solara din comert.

Nu e usor sa gasesti produsul potrivit intr-o mare de oferte, iar experimentele se soldeaza, de obicei, cu gauri in buget si urme pe fata. Tocmai pentru a trage concluziile corecte, am folosit crema de protectie solara de la Aoliv mai mult de o luna, aproape in fiecare zi, fie ca am iesit o ora la cumparaturi, sau ca am stat in soare aproape o zi intreaga.

Concluzii: 

  • crema are o textura fluida, placuta, se aplica cu usurinta si e aproape invizibila; 
  • mirosul e subtil, proaspat, deloc deranjant; 
  • daca ai tenul normal sau gras nu e nevoie sa aplici o crema hidratanta inainte; 
  • daca vrei sa folosesti fond de ten peste crema de protectie solara te sfatuiesc sa astepti cateva minute inainte pentru a-i permite sa patrunda in piele; 
  • dupa aplicare, daca pielea luceste putin, poti folosi putina pudra pentru a estompa efectul; 
  • asigura o protectie excelenta; 
  • nu irita pielea; 
  • pentru ca ambalajul contine 75ml de crema voi munci mult pana sa o consum pe toata; e nevoie de foarte putina pentru a acoperi fata, gatul si decolteul; 
  • termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere; 
  • am gasit doar o mica problema cu acest produs: desi pe ambalaj scrie ca nu contine silicon, pe lista de ingrediente apare "dimethicone", un polimer pe baza de silicon. Am intrebat distribuitorul si mi-a raspuns ca, intr-adevar, crema contine silicon. Sunt convinsa ca eroarea a fost facuta la imprimarea ambalajului. Acest lucru nu face ca produsul sa fie mai putin atractiv pentru mine, insa m-am simtit obligata sa iti aduc la cunostinta acest amanunt. 

Precautii:

  1. Am un singur avertisment de transmis si nu este unul care se refera exclusiv la aceasta crema, ci la toate produsele de protectie solara. Fereste-ti ochii de contactul cu aceste produse. Crede-ma, ustura destul de serios daca iti intra in ochi.
  2. De aceea, prefer sa port o pereche de ochelari de soare cu lentile suficient de mari si performante pentru a proteja toata zona ochilor. Recunosc insa ca nu am testat niciodata o crema de protectie solara creata special in acest scop.

Chiar daca nu e 100% naturala, crema de protectie solara de la Aoliv este o investitie buna, nu doar pe parcursul verii, ci si in restul anului. Te poti bucura de soare fara sa iti faci griji pentru arsuri sau imbatranire prematura cauzata de ultraviolete.

Daca te pregatesti de concediu si iti propui sa iti petreci mult timp in soare, magazinul Aoliv iti propune o gama intreaga de produse de protectie solara si produse de ingrijire dupa expunerea la soare. Gaseste-le pe cele potrivite pentru tine!

Eu te invit sa vizitezi site-ul https://www.aoliv.com/ro, sa vezi ce iti ofera si sa decizi singura daca acest produs e potrivit pentru nevoile tale. Daca te hotarasti sa comanzi, foloseste codul “FRUMUSETE NATURALA” la inregistrare si in acest fel poti contribui la sustinerea acestui blog. In plus, beneficiezi de o reducere de 5% de fiecare data cand il folosesti.

Multumesc!

Citeste mai mult:

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...