Frumusete naturala – Cum sa fii frumoasa fara machiaj

23:33

Frumoasa fara machiaj


















Internetul e plin de sute de ghiduri in care ni se explica cum sa folosim machiajul pentru a crea o imagine naturala. Rezultatele sunt de multe ori spectaculoase, insa mi se pare ciudat sa folosim metode artificiale pentru a obtine un lucru pe care il putem obtine si fara machiaj.

Ce-ar fi ca in loc sa apelam la o lista interminabila de produse care sa dea impresia de naturalete, sa incercam sa fim cu adevarat frumoase fara machiaj?

5 motive pentru a alege sa fii naturala

  1. Nu toate femeile au posibilitatea de a cumpara zeci de produse. Pentru a obtine un machiaj impecabil e nevoie de produse de calitate, iar calitatea costa mult. 
  2. Ca sa te machiezi natural si ca s-o faci impecabil, ai nevoie de timp. Poti folosi altfel cele cateva zeci de minute pe care le pierzi cu machiajul in fiecare dimineata. 
  3. Etichetele inselatoare ne fac sa cumparam produse care ne dezamagesc. Niciodata nu vom putea obtine rezultatele prezentate in reclame sau in pozele de pe ambalaje. Photoshop-ul nu functioneaza in oglinda.

    Cate dintre noi n-am fost dezamagite de rezultatele obtinute cu un anumit produs de machiaj? Imi amintesc doar cate rimeluri “care nu incarca si care nu lipesc genele” am aruncat.

    Ne-a impiedicat asta sa cumparam un alt produs, de cele mai multe ori mai scump? Bineinteles ca nu. 
  4. Un ten cu adevarat natural arata mai tanar decat un ten machiat, mai ales daca nu stii ce produse sa folosesti. Din pacate intalnim zilnic femei care habar n-au sa isi aleaga produsele si nuantele potrivite, iar rezultatul e dezastruos.
  5. O femeie care arata bine si fara machiaj este mai increzatoare si se simte confortabil in pielea ei. 
Vezi si varianta video:


 Cateva sfaturi

  • Fa-ti somnul de frumusete. Asigura-te ca dormi 8 ore in fiecare noapte si ca bei suficienta apa in fiecare zi. Aceste doua lucruri simple iti imbunatatesc aspectul tenului si reduc aparitia cearcanelor. 
  • Curata fata de cel putin doua ori pe zi si nu uita de exfoliere. 
  • Aranjeaza-ti sprancenele. Daca sprancenele sunt ingrijite, scot in evidenta trasaturile si accentueaza ochii. 
  • Foloseste zilnic produse hidratante pentru fata si corp. Nu uita sa folosesti o crema cu SPF pentru ten chiar daca nu este soare afara. Razele solare sunt inamicul numarul unu al unui ten frumos si sanatos. Alege produse cosmetice naturale si potrivite pentru tipul tau de ten. 
  • Ceea ce mananci se reflecta asupra felului in care arati. Asigura-te ca incluzi fructe si legume proaspete in dieta pentru a avea un ten luminos. Un mic truc este sa mananci o cana de fructe sau legume proaspete inainte de fiecare masa. 
  • Alege o coafura care se potriveste cu forma fetei si cu textura parului tau. 
  • Ingrijeste-ti parul. Pentru un aspect natural, un par frumos si sanatos este o necesitate. 
Daca urmezi sfaturile de mai sus, esti pe drumul cel bun. Poti fi frumoasa si fara sa ai nevoie de o geanta plina de produse de machiaj care sa te faca sa pari naturala.

Citeste mai mult:

You Might Also Like

9 comments

  1. Care creme naturale cu SPF sunt recomandate? Caut una si nu pot decide. Pentru conturul ochilor la fel, ce marci ne recomndati?

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ina, eu nu pot recomanda creme pentru simplul motiv ca nu le mai folosesc. Am renuntat la ele in urma cu doi ani si acum folosesc un amestec de uleiuri naturale. Unele dintre uleiuri au factor de protectie si de aceea nu simt lipsa cremei. Seara, imi masez pielea din jurul ochilor cu ulei de ricin in alternanta cu ulei de susan si ulei cu vitamina E.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci mult!
    Va rog mult sa-mi impartasiti reteta, si eu folosesc diverse uleiuri, dar nu stiu care combinatie e cu efect SPF.
    Uleiul de ricin e bun si cel de la farmacie sau trebuie sa fie bio?
    Spuneti-mi va rog si in cazul ochilor care e ste proportia?
    Va multumesc mult.
    Postarile dvstra imi sunt de mare folos! Aveti si retete si sfaturi utile!
    VA multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am descoperit acest tabel intr-un articol publicat de catre Pharmacognosy Research.

    Tabel uleiuri vegetale

    Pentru ingrijirea tenului folosesc Oil Cleansing Method si obisnuiesc sa ma joc cu reteta din articol.

    In momentul de fata este asa: 40ml ulei de ricin (am ales varianta bio la toate uleiurile), 40ml ulei de masline, 10 ml ulei de neem, 10 picaturi de ulei esential de tea tee, 10 picaturi de ulei esential de lavanda, 10 picaturi de ulei cu vitamina E, 10 picaturi vitamina A, 10 picaturi ulei esential de rozmarin.

    In ceea ce priveste pielea din zona ochilor, pentru mine sunt suficiente 2-3 picaturi de ulei (ricin, susan, vitamina E). Eu folosesc unul diferit de fiecare data. Nu le amestec.

    Ce e foarte important de retinut: uleiurile se folosesc pe pielea umeda.

    Iti multumesc mult pentru aprecieri si ma bucur ca pot fi de folos.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunteti extraordinara!!!asteptam de mult asemenea idei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua..am si eu o intrebare...dar uleiul de ricin nu stimuleaza cresterea firelor de par??asa ca nu voi avea probleme cu parul de pe fata daca il foloesc??multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu folosesc ulei de ricin pe fata de peste trei ani si nu am asemenea probleme.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca ar tine toate fetele cont de adevarul pe care l-ai scris aici...ce bine ar fi! Oricum, felicitari si la cat mai multe articole la fel de corecte si interesante!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...