vineri, 13 decembrie 2013

Secretul pielii frumoase – Perierea uscata

perierea uscata a pielii

Perierea uscata a pielii este o metoda care se practica de foarte multi ani in centre de infrumusetare sau saloane de masaj si care se bucura de un mare succes. Nu e nevoie sa mergi la spa si sa cheltui o gramada de bani pentru a culege beneficiile acestei metode de infrumusetare.

O poti face in intimitatea casei tale si nu ai nevoie decat de o perie naturala si de 5 minute in fiecare zi. E foarte important sa alegi o perie cu peri din materiale naturale deoarece perii de plastic sunt prea duri si pot rani pielea.

Beneficiile perierii uscate a pielii

 

Elimina celulele moarte de la suprafata pielii, lasand-o moale si catifelata

Perierea uscata ajuta pielea sa elimine celulele moarte de la suprafata si sa creeze un nou strat de celule.

Stimuleaza sistemul limfatic ajutand la detoxificarea organismului

Sistemul limfatic nu are pompa asa ca se bazeaza pe miscarea corpului pentru a functiona. Alaturi de sport, perierea uscata ajuta la eliminarea toxinelor din corp prin stimularea acestui sistem.

Imbunatateste circulatia sanguina

Pielea este cel mai mare organ al corpului, insa este ultima care este irigata de sistemul circulator. Prin periere uscata circulatia este stimulata, iar pielea primeste nutrienti si oxigen.

Stimuleaza sistemul nervos

Perierea uscata te calmeaza si te energizeaza in acelasi timp. E o senzatie extraordinar de placuta care creeaza dependenta.

Ajuta la atenuarea celulitei

Alaturi de miscare si o dieta echilibrata, perierea uscata ajuta la atenuarea celulitei.

Tonifica pielea

O circulatie imbunatatita ajuta la tonifierea pielii care primeste nutrienti suplimentari.

Atenueaza cicatricile si vergeturile

Tot datorita circulatiei si stimularii regenerarii pielii, in timp, se atenueaza vizibilitatea cicatricilor si a vergeturilor.

Stimuleaza productia de sebum

Prin periere uscata, glandele sebacee sunt stimulate iar sebumul contribuie la elasticitatea pielii.

Curata porii si ajuta pielea sa respire

Prin periere nu se elimina doar pielea moarta ci si alte impuritati care pot astupa porii.

 

Metoda perierii uscate a pielii

Te inarmezi cu o perie naturala si dimineata, inainte de dus, iti periezi intregul corp incepand de la picioare si folosind miscari lungi de jos in sus. Pentru a stimula sistemul limfatic periezi intotdeauna de la extremitati spre inima. In zona abdominala eu obisnuiesc sa folosesc miscari circulare in sensul acelor de ceasornic pentru a stimula sistemul digestiv. Pe internet se gasesc foarte multe indicatii, harti si filme care iti arata cum se procedeaza. Pentru a-ti fi mai usor la inceput, am ales si eu un filmulet care sa te ajute.

Abia dupa ce iti periezi uscat pielea, faci dus si apoi folosesti lotiunea ta de corp preferata. Eu folosesc uleiul de cocos presat la rece, pentru ca e natural si face minuni pentru piele. Pentru a curata peria e suficient ca o data pe saptamana sa o clatesti cu apa cu sapun si sa o usuci.

Precautii:

  • Nu apasa prea tare pentru a nu rani pielea. Pentru inceput foloseste o perie mai moale. Dupa cateva zile sensibilitatea pielii se atenueaza si va fi mult mai usor de folosit o perie mai aspra.
  • Nu peria zone cu rani deschise sau iritatii.

Experienta mea de pana acum:

Recunosc ca eu am inceput sa practic perierea uscata a pielii strict din considerente cosmetice. Daca ma ajuta sa am o piele fina si tonifiata, pentru mine e mai mult decat suficient. Daca mai are si alte beneficii, e mai mult decat perfect.

Pentru inceput am folosit o perie mai moale pentru ca senzatia pe care o aveam cand treceam peria pe piele era una destul de neplacuta. In cateva zile acea senzatie a disparut si am inlocuit peria moale cu una mai aspra cu peri din sisal.

Dupa cateva zile am stiut ca aceasta metoda m-a cucerit. Pielea mea este mult mai fina si curata. Ador senzatia de caldura care ramane in corp dupa periere, mai ales in aceasta perioada rece a anului.

Perierea uscata ma energizeaza si este modalitatea ideala de a trezi corpul dupa somn.

Pentru ca mi-a placut foarte mult ceea ce perierea uscata face pentru pielea corpului, am trecut la nivelul urmator si am inceput sa o folosesc si pentru fata si scalp. Pentru fata folosesc o perie mai moale, iar pentru scalp, o perie cu peri de mistret. Daca perierea corpului o fac dimineata, pentru fata si scalp am ales seara ca moment potrivit. Nu e o regula, e doar ceea ce am stabilit eu. Periere uscata corp, scalp, fata

 

Secretul acestei metode este consecventa. Daca nu o practici zilnic, nu te poti bucura de toate beneficiile. Nu cred ca nu poti gasi 5 minute in fiecare zi pentru frumusetea si sanatatea ta.

3 comments:

Anti aging skin treatments Gold Coast spunea...

Great Advice. Thanks for sharing

jocuri de noroc spunea...

Nu am auzit niciodata de acesta perie, dar m-ai facut curioasa. Pare mult mai simplu decat sa te chinui cu scrubul in dus.

Bella spunea...

Intresanta metoda de exfoliere.Adevarul este ca am mai auzit de ea dar nu am incercat-o.

Trimiteți un comentariu