sâmbătă, 10 decembrie 2011

Vrei un par lung si sanatos? Maseaza-ti scalpul!

masaj scalp Toate femeile isi doresc un par lung, frumos, sanatos si sunt dispuse sa investeasca multi bani in tratamente complexe si scumpe, in fiole minune, laser, extensii si multe alte nebunii cu care ne pacalesc campaniile publicitare. Cea mai buna metoda pe care am descoperit-o pentru cresterea parului e masajul scalpului. Nu costa nimic si chiar functioneaza.

Dupa ce am descoperit acest “secret”, mi-am cumparat un aparat de masaj pentru scalp cu vibratii si lumina infrarosie. L-am folosit vreo doua zile. Am renuntat la el cand mi-am dat seama ca cel mai bun masaj se face cu degetele.

Beneficiile masajului:

  1. Elimina stresul si te relaxeaza.
  2. Accelereaza circulatia sanguina si astfel stimuleaza cresterea parului.
  3. Distribuie uniform sebumul si elimina celulele moarte.
  4. Intareste radacinile firelor de par.
  5. Elimina toxinele acumulate la nivelul scalpului.

Indicatii:

  • Pentru a fi eficient, masajul trebuie facut zilnic timp de 5-10 minute. Il poti face in timp ce te uiti la televizor, cand asculti muzica sau inainte de culcare.
  • Daca ai cateva minute libere in timpul zilei, in loc sa stai degeaba, maseaza-ti scalpul.
  • Cand te speli pe cap, uda parul si maseaza scalpul pentru cateva minute inainte de a aplica samponul.
  • Poti folosi un amestec de uleiuri, aplicand doua-trei picaturi pe degete pentru masajul zilnic.
  • Foloseste miscari circulare si acopera toata suprafata scalpului. Adapteaza masajul la nevoile tale. Nu trebuie sa fii experta, ci doar sa fii consecventa.
  • Inainte de a te spala pe cap, maseaza scalpul folosind ulei din belsug si aplica-l si pe lungimea parului.
  • Nu te astepta la rezultate miraculoase intr-o saptamana insa, in timp, vei observa diferenta. Parul creste mai repede, e mai frumos, mai rezistent si mai sanatos.

 

Uleiuri indicate pentru masajul scalpului:

Poti folosi aproape orice ulei natural pentru a masa scalpul si nu uita sa diluezi uleiurile esentiale in uleiuri de baza. Pentru exemplificare am ales cateva retete:

  • 2 picaturi de ulei esential de cimbru
  • 3 picaturi de ulei esential de lavanda
  • 2 picaturi de ulei esential de rozmarin
  • 2 picaturi de ulei esential de lemn de cedru
  • 3 ml de ulei de jojoba
  • 20 ml de ulei de samburi de struguri
  • 120 ml de ulei de cocos
  • 10 picaturi de ulei esential de musetel
  • 10 picaturi de ulei esential de coriandru
  • 10 picaturi de ulei esential de palisandru
  • 10 picaturi de ulei esential de mesteacan

 

  • 10 picaturi de ulei esential de muscata
  • 7 picaturi de ulei esential de lavanda
  • 7 picaturi de ulei esential de ylang ylang
  • 4 picaturi de ulei esential de dafin
  • 30 ml de ulei de jojoba
  • 2 picaturi ulei esential de lavanda
  • 2 picaturi ulei esential de tea tree
  • 2 picaturi de ulei esential de rozmarin
  • 2 picaturi de ulei esential de ylang ylang
  • 30 ml de ulei de jojoba

Amestecul meu de uleiuri pentru masajul scalpului:

Imi place sa amestec uleiurile si sa experimentez cu diverse combinatii si concentratii. In prezent folosesc urmatoarea reteta:

  • 10 ml de ulei de ricinmasajul scalpului
  • 10 ml de ulei de neem
  • 50 ml de ulei de masline
  • 10 picaturi de ulei esential de rozmarin
  • 20 picaturi de ulei esential de lavanda
  • 10 picaturi de ulei esential de tea tree
  • 5 picaturi de Vitamina E (ulei)
  • 10 picaturi de Vitamina A

 

Bucura-te de un par lung, frumos, rezistent si sanatos!

0 comments:

Trimiteți un comentariu