vineri, 16 decembrie 2011

Program de ingrijire naturala a tenului

miere ovaz lapte Stim care sunt pasii pentru intretinerea tenului: curatare, tonifiere, hidratare. Asta inseamna din start trei produse cosmetice.

Azi iti voi arata o solutie naturala care urmeaza acesti pasi. Tenul va fi curatat, tonifiat si hidratat fara sa fie agresat de substante chimice si fara ca stratul de protectie a pielii sa fie distrus. Dupa cateva zile vei observa ca acest sistem functioneaza chiar mai bine decat sistemele de ingrijire din comert. E natural, accesibil si ieftin.

L-am folosit si eu timp de cateva luni pana cand am descoperit the oil cleansing method. A reusit sa faca pentru tenul meu ceea ce n-au putut face Eucerin si Vichy.

Ingrediente pentru programul natural de ingrijire a tenului:

Fulgi de ovaz – Ideal ar fi sa folosesti varianta bio.

Seminte de in – Usor de gasit la magazinele naturiste.

Lapte praf – Reteta initiala era cu lapte praf de capra. Eu n-am gasit, asa ca, am folosit lapte praf de vaca.

Miere – Cea mai buna e mierea naturala. Eu nu prea am incredere in variantele de prin supermarket.

Ulei de masline – Eu am folosit ulei de masline insa tu poti folosi uleiul tau natural preferat. Pentru un plus de aroma si pentru beneficiile sale, eu am adaugat cateva picaturi de ulei esential de lavanda.

Prepararea:

Intr-o rasnita de cafea sau un robot de bucatarie se macina fulgii de ovaz si semintele de in. Incearca sa obtii o pudra cat mai fina. Se adauga apoi laptele praf si se amesteca bine. Foloseste parti egale din fiecare ingredient. Pastreaza pudra obtinuta intr-un borcan cu capac. Pune putina miere intr-o cutiuta si cativa ml de ulei intr-o sticluta. Acestea sunt ingredientele pentru regimul de ingrijire naturala a tenului.

Trei pasi pentru un ten perfect in mod natural:

1. Curatare. Umezeste fata cu apa calduta. Pune in palma o lingurita din amestecul de fulgi de ovaz, lapte si seminte de in. Umezeste cu putina apa pana cand obtii o pasta. Aplica pasta pe intreaga suprafata a fetei si maseaza circular. Clateste cu apa calda.

2. Tonifiere. Ia o picatura de miere si amestec-o in palma cu putina apa. Aplica mierea diluata pe fata. Daca simti ca ai exagerat cu mierea si iti simti fata lipicioasa, clateste-o dupa cateva minute cu apa calduta.

3. Hidratare. Cat timp tenul este inca umed, aplica cateva picaturi de ulei de masline pe toata fata si lasa-o sa se usuce. Daca simti ca tenul e uleios, ai putina rabdare. Senzatia va disparea repede pentru ca pielea absoarbe uleiul.

Pentru un plus de rasfat, poti folosi apa de trandafiri pentru a stropi tenul inainte de aplicarea uleiului de masline.

De ce functioneaza acest sistem?

  • Laptele este bogat in vitamine (A, B1, B2, B12, D), minerale ( calciu, magneziu, potasiu, sodiu), acizi grasi nesaturati si proteine.
  • Fulgii de ovaz exfoliaza delicat, elimina impuritatile de pe piele si curata porii. Au proprietati astringente, antioxidante si antiinflamatorii, contin beta glucan, un excelent hidratant care ajuta la regenerarea pielii si stimuleaza productia de colagen.
  • Semintele de in contin omega-3. Acesta este un excelent antiinflamator, reduce roseata pielii si ajuta la vindecarea eczemei, a acneei si a psoriazisului.
  • Mierea are capacitatea de a absorbi si retine apa in tesuturi, are proprietati antioxidante si antimicrobiene si protejeaza pielea de efectele razelor solare.
  • Uleiul de masline este un puternic antioxidant datorita continutului ridicat de vitamina E. Absoarbe radiatiile UV, calmeaza iritatiile si ajuta pielea sa se vindece. In plus, formeaza o bariera protectoare care impiedica uscarea pielii. miere ovaz

 

Am enumerat doar o parte dintre beneficiile ingredientelor care compun acest sistem de ingrijire. Oare cate produse cosmetice de pe rafturile magazinelor contin atatea ingrediente naturale?

4 comments:

Anonim spunea...

Se poate folosi lapte praf pentru alimentatia copiilor?

Frumusete Naturala spunea...

Da, se poate, insa este mai scump.

Adriana spunea...

este recomandat programul de îngrijire și pentru tenul mixt?

Frumusete Naturala spunea...

Functioneaza pentru toate tipurile de ten pentru ca nu agreseaza pielea. In timp, secretia de sebum se regleaza si vei observa ca tenul va deveni unul normal. Singura conditie e consecventa.

Trimiteți un comentariu