luni, 12 decembrie 2011

Decolorarea naturala a parului: inainte si dupa

fagure de miere Ieri am scris despre decolorarea naturala a parului si am postat reteta. Pentru ca nu imi place sa scriu despre lucruri pe care nu le-am testat eu inainte de a da sfaturi altora, am decis sa fac si un experiment cu “inainte” si “dupa”.

Acestea fiind hotarate, aseara mi-am fotografiat parul, am aplicat metoda de decolorare si azi am facut a doua poza. Poti vedea mai jos rezultatul. Nu e o schimbare spectaculoasa, insa se observa o usoara modificare a culorii in cea de-a doua poza. Am spus de ieri ca nu trebuie sa te astepti la schimbari drastice, ci doar la o usoara decolorare. Sunt convinsa de faptul ca, dupa mai multe aplicari, diferentele vor fi mult mai mari.

 Aceasta metoda poate fi folosita indiferent daca parul tau e natural, vopsit chimic sau colorat cu henna si indigo.

Rezultatul decolorarii naturale a parului: 

Inainte
Inainte
Dupa
Dupa

.

3 comentarii:

Anonim spunea...

multumesc ptr reteta! chiar cautam ceva natural sa imi decolorez parul....este foarte subtire si de ceva ani ma vopsesc brunet.... am si eu o intrebare : de cate ori ai aplicat sa obtii acea nuanta? pot aplica o data la 3 zile? sau este prea des?
multumesc

Frumusete Naturala spunea...

A doua poza a fost facuta dupa o singura aplicare. Pentu ca nu distruge parul, reteta poate fi folosita zilnic daca ai rabdare. Singura problema e cu spalatul de dupa. Daca trebuie sa folosesti sampon, mai bine aplici si masca mai rar decat sa iti usuci excesiv parul. O data la 3 zile este rezonabil.

Adina spunea...

multumesc frumos ptr raspuns.

Trimiteţi un comentariu