miercuri, 30 noiembrie 2011

Recenzie produs: Rainforest Moisture Conditioner


Il gasim la: The Body Shop

Costa: 250 ml - 35 lei
              400 ml - 43 lei

Descriere oficiala:
"Balsam hranitor pentru parul uscat. Formula fara siliconi, parabeni si coloranti ce protezeaza scalpul si mediul inconjurator." (ca si la sampon, e acelasi "protezeaza")

"Contine ulei de pracaxi, ulei din nuca de cocos, ulei de babassu, ulei de manketti si miere organica obtinuta prin programul nostru Community Fair Trade din Etiopia."

Completare:
 
Ulei de babassu: Se obtine prin presare la rece din fructele unei specii de palmier originara din Brazilia (Orbignya Oleifera). Are proprietati similare cu uleiul de cocos datorita concentratiei mari de acid lauric si acid miristic. Se utilizeaza pe scara din ce in ce mai larga ca ingredient in produse cosmetice. Este un foarte bun hidratant pentru ca e bogat, hranitor si nu lasa o senzatie uleioasa pe piele. Formeaza o invizibila bariera protectoare la nivelul pielii, impiedicand praful si impuritatile sa patrunda in pori. Uleiul de babassu este un excelent emolient care aduce beneficii atat pielii uscate cat si celei grase, fiind in special recomandat in tratamentele anti-imbatranire. S-a dovedit foarte eficient in vindecarea eczemei, a inflamatiilor si a mancarimilor pielii.

Ingrediente:

A trebuit sa apelez din nou la site-ul american pentru a vedea ingredientele. Surpriza mea a fost maxima cand mi-am dat seama ca la balsam sunt listate aceleasi ingrediente ca si la sampon. Se pare ca pentru The Body Shop copy/paste e lege, indiferent de tara. Am mai cautat putin si le-am gasit:

Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Citric Acid, Cetyl Esters, Sodium Benzoate, Fragrance, Hydroxypropyl Guar, Schiniziophyton Rautanenii (Mongongo) Kernel Oil, Salicylic Acid, Mel (Honey), Pentaclethra Macroloba Seed Oil, Tocopherol.

Avantaje:
  • Se poate achizitiona in sticla de 400 ml.
  • Este eco-friendly si nu contine parabeni, coloranti si siliconi.
  • Are o textura cremoasa asemanatoare cu cea a unei lotiuni de corp.
  • Miroase la fel de placut ca si samponul din aceeasi gama.
  • Este usor de aplicat pe par si se absoarbe foarte bine.
  • Folosit in cantitati mici, nu lasa reziduuri pe par.
  • Hidrateaza parul si il lasa moale si catifelat.
  • Poate fi folosit in spalarea fara sampon (Curly Girl Method)
 
Dezavantaje:
  • Nu asigura alunecarea pieptenului si e imposibil sa imi descurc parul in timp ce folosesc acest balsam.
  • Cand folosesc o cantitate mai mare, incarca parul si e destul de greu de clatit.
  • Nu hidrateaza suficient varfurile uscate. 

Concluzii:

Folosit cu moderatie si pe un par relativ sanatos, isi face bine treaba. Eu am renuntat sa il folosesc ca si balsam care necesita clatire si l-am transformat in balsam fara clatire. Aplic o cantitate foarte mica pe parul ud dupa ce ma spal pe cap. Pentru mine functioneaza mai bine asa.

Il voi mai folosi pe viitor? Da, daca il primesc cadou.

Il voi mai cumpara? Nu cred. Exista si alte produse care mi se potrivesc mult mai bine decat acesta.

0 comments:

Trimiteți un comentariu