duminică, 20 noiembrie 2011

Eu am ales henna. Tu?

Au trecut mai mult de doi ani de cand folosesc henna pentru nuantarea parului. Am facut atunci o alegere si acum sunt convinsa, mai mult decat oricand, ca a fost cea buna. Obisnuiam sa imi vopsesc parul o data pe luna. Am incercat tot ce se putea gasi pe piata romaneasca, de la cele mai renumite branduri, la nume obscure. Toate m-au dezamagit. Am ajuns sa nu mai suport mirosul intepator al chimicalelor, radacinile crescute, faptul ca nuanta disparea treptat cu fiecare spalare. In plus, parul era vesnic tern si uscat si a inceput sa cada intr-un ritm alarmant. Trebuia sa schimb ceva. M-am documentat si am descoperit henna. Pot spune ca mi-a schimbat viata. Capul meu nu mai e un combinat chimic, parul e mult mai rezistent si stralucitor, iar nuanta e naturala.

Nu toate tipurile de henna sunt la fel. In comert gasim acum multe sortimente, insa trebuie sa fim atente la ce alegem.  Citeste cu atentie etichetele. Henna e de culoare rosie. Pentru obtinerea de alte nuante se amesteca cu cassia, indigo sau alte plante care elibereaza pigmenti naturali. Daca pe eticheta produsului pe care doresti sa il cumperi apar alte ingrediente, fii foarte atenta. Acestea pot provoca reactii alergice si iti pot distruge parul. Din fericire, exista si pe piata romaneasca produse in care putem avea incredere, asa ca, avem posibilitatea de a folosi henna de cea mai buna calitate.

E bine sa stii niste lucruri importante:
  • Henna nu schimba radical culoarea parului ci doar ii adauga o nuanta rosiatica
  • Se depune pe firul de par fara a impiedica hidratarea
  • Fa intotdeauna un test pentru a vedea ce culoare vei obtine
  • Henna este o vopsea permanenta. Exista solutii pentru indepartarea ei, insa rezultatele nu sunt intotdeauna cele dorite.
  • Alege henna de cea mai buna calitate (BAQ - Body Art Quality). Aceasta poate fi aplicata fara probleme chiar si pe parul recent vopsit chimic.

Poate pentru tine nu e o decizie usor de luat, insa chiar merita sa analizezi alternativa.


3 comments:

Henna Mandala spunea...

Buna,

Imi plac foarte mult articolele scrise de tine, documentate si pe intelesul tuturor. Am apreciat in special articolul despre spalarea corecta a parului.

Si noi am ales henna din India. Este important sa ai o henna de buna calitate si sa intelegi cum trebuie aplicata, cum actioneaza pe diverse tipuri de par pentru a avea o experienta pozitiva. Pe www.hennaromania.ro se gaseste acum si in Romania henna din India, impreuna cu poze si sfaturi si imi doresc ca si tine ca mai multa lume sa aprecieze cu adevarat beneficiile sale.

GeoBeauties' Issues spunea...

Henna e foarte buna pentru par. Dincolo de faptul ca il vopseste ii da o stralucire aparte. Am avut o perioada in care imi nuantam parul cu henna si imi placea mult efectul. Acum nu-mi mai doresc nuantare, dar din cand in cand o folosesc ca o "masca" pentru stralucire. Nu pui niste imagini sa iti vedem culoarea parului ?:D

Frumusete Naturala spunea...

Aici gasesti o redare a nuantei parului meu colorat cu henna. Acum este putin mai deschis la culoare pentru ca am invatat sa aplic pasta de henna doar la radacina, insa nuanta este aceeasi.

Trimiteți un comentariu