marți, 29 noiembrie 2011

E-lichid pentru tigara electronica

Fumatul dauneaza grav frumusetii. Chiar daca avem lucrul acesta intiparit adanc in minte, e greu sa renuntam la acest viciu. Pentru ca am stiut ca nu ma pot opri pur si simplu, am ales sa ma folosesc de tigara electronica.

Dupa o saptamana sunt incantata de rezultate: am redus drastic consumul de tigari conventionale si pe zi ce trece, fumez din ce in ce mai putin. Scopul meu este sa renunt total la ele.

Asa ca, m-am inarmat cu un set de tigari electonice, am investit in filtre, e-lichid, rezerve. Am strambat din nas cand am vazut cati bani am cheltuit. Pentru ca sunt o fire curioasa si intreprinzatoare m-am gandit ca nu e mare lucru sa imi fac eu lichidul pentru tigara si astfel sa reduc cheltuielile. Zis si facut!

Am cercetat putin pe net si m-am decis. Am gasit tot felul de retete, cu tot felul de ingrediente, solventi, extracte, procente, pipete, eprubete care m-au cam debusolat. Am simplificat totul si am ajuns la concluzia ca ingredientele de baza sunt:

  • glicerina vegetala
  • aroma de tutun
  • nicotina
  • apa distilata.

Glicerina nu era o problema pentru ca o folosesc in retete cosmetice, deci o am tot timpul la indemana si e de cea mai buna calitate. Cu aroma de tutun, nicotina si apa distilata a fost putin mai dificil, insa am gasit solutia. Am subtilizat niste tutun de la sotul meu, l-am fiert la foc mic in apa, am strecurat lichidul obtinut folosind filtre de cafea si apoi l-am pus din nou la fiert pana cand a ajuns sa aiba consistenta unui gel mai moale. Am amestecat apoi 50 ml de glicerina vegetala cu 10 ml de extract de tutun obtinut de mine intr-o sticla inchisa la culoare dotata cu picurator. Am agitat totul si gata. Am propriul meu e-lichid si sunt multumita de el. Probabil ca expertii in e-smoking nu vor fi de acord cu mine, pentru ca demersul meu nu este unul tocmai stiintific.

Concluzie:

Am cumparat degeaba rezerve pentru ca nu intentionez sa le mai folosesc. Sunt scumpe si nu merita investitia. Preturile e-lichidului variaza intre 10 lei si 35 lei pentru 10ml. Eu am obtinut 60ml de lichid si am investit 5 lei si cateva grame de tutun. Eu zic ca merita sa experimentez si pe viitor.


4 comments:

Bogdan spunea...

De cand vapezi lichidul creat de tine? Ce folosesti in locul rezerveleor si cat timp te tine (atomizo/cartomizor/tank)?

Frumusete Naturala spunea...

L-am folosit timp de doua saptamani pentru ca nu stiam ce concentratie de nicotina are si voiam sa o reduc. Am trecut pe lichid cu 0% si vapez din ce in ce mai putin. Am trecut de la Ego la Ego-T si un atomizor ma tine de la 2 saptamani la 2 luni. Nu am gasit nicio explicatie pentru aceasta diferenta in afara faptului ca lichidul fara nicotina e transparent si nu are reziduuri care sa distruga atomizorul.

forumtigaraelectronica spunea...

eu nu ma obosesc sa imi fac singur elichide... de 6 ani vapez si nu as sta niciodata sa fac asta, mai mult decat atat nu as recomanda nici altora. Am scris aici motivele pentru care nu recomand asta https://forumtigaraelectronica.wordpress.com/2014/05/23/e-lichide-fabricate-vs-baze-pentru-lichid-la-tigari-electronice/

Frumusete Naturala spunea...

Foarte multe informatii utile pe site-ul tau. Multumesc pentru link. Intre timp am renuntat si la tigara electronica asa ca, nu mai e cazul sa experimentez cu lichide.

Trimiteți un comentariu